Drodzy Klienci!
Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników.
Informujemy, że nasz sklep internetowy realizuje wszystkie zamówienia w normalnym trybie. Nasi pracownicy otrzymali szczegółowe instrukcje dotyczące zachowania oraz środków ostrożności w obecnej sytuacji. Każdy z nas został wyposażony w odpowiednie środki do dezynfekcji, a stanowiska pracy są regularnie czyszczone, w związku z czym realizacja zamówień odbywa się bez większych przeszkód.
Informacje otrzymane od firm kurierskich:
Kurier DPD
rekomendacje i zmiany u przewoźnika:
- transport i doręczenie w Polsce odbywają się na dotychczasowych zasadach.
- dbając o komfort i bezpieczeństwo Klientów, DPD Polska udostępnia opcję elektronicznej płatności za COD u Kuriera wszystkim swoim Klientom.
Kurier DHL
rekomendacje i zmiany u przewoźnika:
- transport i doręczenie tak, jak dotychczas.
InPost
rekomendacje i zmiany u przewoźnika:
- od 16 marca przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy również dla przesyłek kurierskich – w przypadku, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do Odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy.
- powyższa zmiana oznacza, że również od 16 marca wstrzymujemy nadania i odbiór przesyłek w naszych Punktach Obsługi zlokalizowanych przy Oddziałach InPost. Nadania i odbiory przesyłek będą możliwe w Paczkomacie, w punktach partnerskich POP oraz poprzez podjazd kuriera. Przesyłkę możecie również nadawać bezpiecznie w Paczkomacie korzystając z usługi Szybkie Nadania (szybkienadania.pl) lub poprzez Managera Paczek.
- od 18 marca wdrażamy system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany w wiadomościach statusowych (email i/lub SMS). Prosimy o podanie kodu kurierowi.
- rekomendujemy wykorzystywanie opcji przekierowania do Paczkomatu – jest dużo bezpieczniejsza, dzięki możliwości zdalnego otwarcia skrytki z poziomu aplikacji mobilnej. Prosimy, abyście przy zamawianiu dostaw kurierskich i paczkomatowych, zwrócili szczególną uwagę na poprawność podanego numeru telefonu.
Poczta Polska
rekomendacje i zmiany u przewoźnika:
- godziny pracy placówek w dni robocze ulegają skróceniu do 6 godzin, przy czym w wybrane dni placówka będzie czynna w godz. 14-20 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę, także pozostałe placówki czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez trzy godziny – szczegółowe informacje o czasie pracy poszczególnych placówek można sprawdzić na www.poczta-polska.pl,
- praca placówek całodobowych zostaje skrócona, placówki te będą czynne przez 7 dni w tygodniu od godz. 8 .00 do 20.00,
- punkty obsługi klienta w Galeriach Handlowych będą nieczynne.