Zamknij
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 4. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty: (brutto) 524,93 zł
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Razem (brutto) 645,66 zł
Neony

Gra Weather machine (pl) Portal Games 84727

ANPL2-84727

5902560384727

246854

753,15 zł

Portal Games

Brak

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Wyślij

Gra Weather machine (pl) Portal Games 84727

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
OCENY NIE SĄ WERYFIKOWANE Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

GRATIS OD 349 ZŁ

Najtańsza dostawa już od 13,49 zł

mapka typu dostawy

Płacisz po 45 dniach

twisto ikona

Zamów teraz a na zapłatę masz aż 45 dni

Jak to działa?

Przy płatności za zakupy wybierz płatność

i ciesz się zakupem

Zakupy są już Twoje, tak jak przy innych metodach płatności. Zapłać w późniejszym terminie
Więcej informacji TUTAJ

14 dni na zwrot

Konsumencie, na zwrot towaru masz aż 14 dni

Zaufane opinie

zaufane opinie

Posiadamy zaufane opinie

Gwarancja minimum

2 lata

Większość produktów posiada 2 letnią gwarancję producenta ale mamy również produkty z gwarancją nawet 6 letnią

Gra Weather Machine (PL)

Weather Machine to zaawansowana gra planszowa zaprojektowana przez Vitala Lacerdę (On Mars, Kanban EV), w której gracze wcielają się w role naukowców starających się poprawić działanie generatora pogody stworzonego przez genialnego profesora Lativa. Generator miał za zadanie utrzymywanie idealnej pogody na świecie - farmy potrzebują czasami deszczu, a w kurortach powinno wiecznie świecić słońce. Jednak okazał się maszyną niedoskonałą - jego działanie zakłóca pogodę w innych miejscach na świecie. Celem naukowców jest prowadzenie eksperymentów i badań nad pogodą, publikowanie prac naukowych, dzięki którym uda się udoskonalić maszynę, a może nawet otrzymać za to Nagrodę Nobla. Podobnie jak w poprzednich grach duetu Vital Lacerda i Ian O'Toole, tak i tutaj zetkniecie się z artystycznym dziełem sztuki. Duża kolorowa plansza, kilkadziesiąt customowych meepli robotów, a do tego drewniane tokeny ksiąg, które zastąpiły zwykłe tekturowe żetony.

Wasze Pracownie
Rozgrywka w Weather Machine składa się z szeregu rund, a każda z nich dzieli się na 3 fazy: Tur Graczy, Uruchomienia Generatora Pogody i Końca Rundy. Pracownia (plansza gracza) to wasze pole dowodzenia, składająca się z kilku głównych obszarów. W Warsztacie, znajdującym się z prawej strony, będziecie przechowywać Roboty i Chemikalia, a także budować nowe prototypy przy wykorzystaniu Części Maszyn. Z kolei znajdujące się w środku tory Zezwoleń takie jak Badania, Rozwój i Nauka są niejako waszymi zasobami i pozwalają wykonać poszczególne akcje.

Miejsce badań
Plansza gry składa się z 4 głównych Lokacji, a każda z nich oferuje wiele akcji do wykonania. W obszarze Zaopatrzenia będziecie mogli zbudować nowe Roboty, rozbudować swój Warsztat albo pozyskać Chemikalia. Rząd pozwoli wam sprzedać Część Maszyny lub zabezpieczyć Dotacje. W Laboratorium przygotujecie Eksperyment i opublikujecie wyniki swoich Badań, z kolei w obszarze Badań i Rozwoju dokonacie Przełomu, czyli skonstruujecie prototyp na podstawie swoich Badań, za co też otrzymacie punkty i nagrody. Aby wykonać daną akcję, musicie umieścić na niej swój meepel Naukowca i wydać określone Zezwolenia.

Koniec gry
Gra dobiegnie końca, jeżeli zostanie spełniony jeden z czterech warunków: ktoś z was otrzyma Nagrodę Nobla, na wystawce zostanie umieszczony ostatni kafel Eksperymentu, Rządowy Generator zostanie ukończony albo wszystkie pola Badań w Lokacji Badań i Rozwoju będą zajęte. Aby wyłonić zwycięzcę, dodajcie do aktualnego stanu punktów: liczbę punktów zgodną z końcowymi pozycjami znaczników na torach Grantów, po 5 punktów za każdy spełniony kafel Celu i 5 punktów za zdobytą Nagrodę Nobla. Gracz z największą liczbą Punktów Klimatu najbardziej przysłuży się naszej planecie i zwycięży!

Pakiet Ulepszeń - Sabotażyści
Kydarkovia Inc. zamierza zniszczyć Lightning Technologies! Wysłali swoich dwóch najlepszych szpiegów gospodarczych, znanych jako Agent Biały i Agent Różowy, by wykradli informacje i udaremnili pracę Lativa. Mają za zadanie skompromitować go przed Rządem i zapewnić, by to Kydarkovia otrzymała w przyszłości kontrakt związany z kontrolą pogody. Niestety ochrona korporacji jest zbyt zajęta sprzątaniem bałaganu wywołanego przez eksperymenty Lativa. Dlatego musisz dokończyć swoją pracę będąc narażonym na ingerencje ze strony nikczemnych sabotażystów.


2025-03-21 15:46:18
2025-03-21 15:46:18