Zamknij
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 2. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty: (brutto) 74,69 zł
Dostawa: (brutto) 13,49 zł
Razem (brutto) 105,36 zł
Neony

Gra Virtu Portal Games 84895

ANPL2-84895

5902560384895

246851

204,99 zł

Portal Games

Brak

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Wyślij

Gra Virtu Portal Games 84895

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
OCENY NIE SĄ WERYFIKOWANE Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

GRATIS OD 349 ZŁ

Najtańsza dostawa już od 13,49 zł

mapka typu dostawy

Płacisz po 45 dniach

twisto ikona

Zamów teraz a na zapłatę masz aż 45 dni

Jak to działa?

Przy płatności za zakupy wybierz płatność

i ciesz się zakupem

Zakupy są już Twoje, tak jak przy innych metodach płatności. Zapłać w późniejszym terminie
Więcej informacji TUTAJ

14 dni na zwrot

Konsumencie, na zwrot towaru masz aż 14 dni

Zaufane opinie

zaufane opinie

Posiadamy zaufane opinie

Gwarancja minimum

2 lata

Większość produktów posiada 2 letnią gwarancję producenta ale mamy również produkty z gwarancją nawet 6 letnią

Gra Virtu

  • Rozbudowana strategia area control osadzona w świecie renesansowych Włoch.
  • Stań na czele Florencji, Neapolu albo Rzymu, zadbaj o sztukę, gospodarkę oraz wojsko i uczyć swoje miasto hegemonem XVI-wiecznej Italii.
  • Asymetryczna rozgrywka, pula zmiennych akcji i wiele dróg do zwycięstwa.

Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia. Na półwyspie Apenińskim zmalały wpływy wielkich mocarstw, a miasta-państwa tamtego regionu Florencja, Wenecja, Mediolan, Rzym i Neapol przystępują do walki o dominację. Jako ich przywódcy, staniecie przed wyzwaniem uczynienia z nich lokalnych potęg. Zarządzajcie swym miastem, dbając o rozwój gospodarki, kultury i wojska. Przedstawiajcie się jako ludzie renesansu, bądźcie mecenasami sztuki i dochodźcie swych praw na drodze dyplomatycznej. W razie czego jednak nie bójcie się użyć siły, gdyż czasami tylko ona może przynieść pożądane rezultaty. Virtu jest grą asymetryczną. Tutaj każda z pięciu dostępnych frakcji posiada swoje mocne i słabe strony. Do zwycięstwa prowadzi wiele dróg, a elementów losowości praktycznie nie ma.

Rodowy prestiż
Przystępując do gry w Virtu, staniecie na czele jednej z pięciu potężnych dynastii: Aragonów z Neapolu, Sforzów z Mediolanu, Medyceuszy z Florencji, Dożów z Wenecji albo Borgiów z Rzymu. Waszym nadrzędnym celem stanie się posiadanie jak największej liczby Punktów Prestiżu, które będziecie zdobywać kolejno za: kontrolowane Miasta, postępowanie na torze Patronatu, poziom Wpływów Religijnych, zdobyte Trofea Wojskowe, Sojusze polityczne z wielkimi mocarstwami (Królestwo Francji, Imperium Osmańskie, Świętej Cesarstwo Rzymskie) oraz działanie niektórych kart i kafelków.
 
Komnaty i Przedsionki
Gra podzielona jest na Lata (rundy), składające się z dwóch faz. Podczas Wiosny wykonujecie akcje, a następnie rozpatrujecie Oblężenia i ustalacie Porządek Tury. Z kolei podczas Zimy wypłacacie żołd, rekrutujecie Żołnierzy i zawiązujecie Sojusze. Centrami waszego dowodzenia staną się Pałace, czyli plansze Akcji, na których widnieją Komnaty z nadrukowanymi akcjami: Zarządzania, Patronatu, Handlu, Przejęcia, Manewru i Intrygi. Na krawędziach plansz znajdują się Przedsionki, gdzie będziecie umieszczać pozyskane karty Dworzan. Z kolei zdobyte kafelki trafią nad wasze plansze do tzw. Strefy Wpływów.

Zarządzanie imperium
Na początku fazy Wiosny przesuwacie znacznik Akcji bazowo o maksymalnie 2 pola z jednej Komnaty do drugiej, wykonując przypisaną do tej Komnaty akcję. Do każdej akcji potrzebne są określone zasoby, takie jak Floreny, Korona, Krzyż albo Statek. Będziecie je pozyskiwać z kafelków lub kart znajdujących w samych Komnatach (karty Akcji i Usprawnień). Jeżeli zabraknie wam zasobów, możecie wykorzystać te znajdujące się na kartach Dworzan, a następnie odwrócić je na wyczerpaną stronę. Dworzanie znowu staną się aktywni, kiedy ich odwiedzicie, czyli w chwili gdy znacznik Akcji minie ich Przedsionek.


2025-03-21 15:45:37
2025-03-21 15:45:37