Zamknij
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Razem (brutto)
Neony

Gra Piątka Portal Games 84871

ANPL2-84871

5902560384871

246845

Nowy

98,38 zł

Portal Games

4-7 dni roboczych

Jest to szacowany czas wysyłki towaru z naszego magazynu. (nie jest to całkowity czas dostawy).

W całkowitym czasie należy jeszcze uwzględnić czas potrzebny wybranej przez Ciebie firmie kurierskiej na dostarczenie.

Dostępny

11 szt. - Deklarowana przez producenta dostępność do zamówienia w jego magazynie.

Stan magazynowy aktualizowany jest przynajmniej raz dziennie.

Nie oznacza to że produkt znajduje się fizycznie w magazynie sklepu a jedynie że jest dostępny do zamówienia i zostanie wysłany w czasie podanym powiżej.

Gra Piątka Portal Games 84871

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
OCENY NIE SĄ WERYFIKOWANE Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

GRATIS OD 349 ZŁ

Najtańsza dostawa już od 13,49 zł

mapka typu dostawy

Płacisz po 45 dniach

twisto ikona

Zamów teraz a na zapłatę masz aż 45 dni

Jak to działa?

Przy płatności za zakupy wybierz płatność

i ciesz się zakupem

Zakupy są już Twoje, tak jak przy innych metodach płatności. Zapłać w późniejszym terminie
Więcej informacji TUTAJ

14 dni na zwrot

Konsumencie, na zwrot towaru masz aż 14 dni

Zaufane opinie

zaufane opinie

Posiadamy zaufane opinie

Gwarancja minimum

2 lata

Większość produktów posiada 2 letnią gwarancję producenta ale mamy również produkty z gwarancją nawet 6 letnią

Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla. Gra składa się z dwóch rund, w czasie których każdy z was będzie musiał stworzyć skojarzenie dla każdej z pięciu par kości. Za każde takie skojarzenie otrzymacie 1 punkt, chyba że nie zostanie ono zaakceptowane przez pozostałych graczy. Ale uwaga! Jeżeli uda wam się stworzyć takie samo skojarzenie jak któryś z waszych przeciwników, otrzymacie za nie aż 2 punkty. Wielkie umysły myślą podobnie!

Znajdź skojarzenia

i stwórz połączenia! Co może pasować do drapieżnika i sawannyLew, gepard, a może krokodylBaśń i wodaMoże Mała SyrenkaA owoc i część ciałaNo pewnie, że jabłko Adama! Tylko nie kombinuj zbyt mocno! Lepiej, żeby ktoś inny wpadł na to samo co ty. Wtedy dostaniesz więcej punktów!

Przygotowanie

Na początku niech każdy z was weźmie jedną kartkę z notatnika i zaopatrzy się w długopis. Następnie wybierzcie po jednej Płytce Słów i jednej kości z każdego koloru, Płytki umieśćcie na środku stołu, a niewykorzystane Kości i Płytki odłóżcie do pudełka. Teraz rzućcie pięcioma kośćmi i dopasujecie każdą z nich do pola na Płytce, zgodnie z kolorem i symbolem. Na końcu umieśćcie klepsydrę obok Płytek Słów. Skojarzenia czas zacząć!

Przebieg gry

Obróćcie klepsydrę i do dzieła! Teraz każdy z was ma 3 minuty, by znaleźć skojarzenia dla każdej z 10 możliwych kombinacji Kości. Żółta Kość znajduje się pod hasłem Woda, a Czerwona pod hasłem Baśnie i legendy. To co, może Mała SyrenkaJeśli wpadniecie na jakieś skojarzenie, szybko zapiszcie je swojej kartce Notatnika. Kiedy czas dobiegnie końca, sprawdźcie, ile otrzymaliście punktów.

Punktacja i zakończenie

Każdy z was czyta kolejno swoje 10 skojarzeń, następnie dla każdego z nich wszyscy gracze głosują: tak lub nie. Skojarzenia, które uzyskały więcej głosów na tak, zostają dopuszczone, a za każde takie gracz otrzymuje 1 punkt. I teraz najlepsze: jeżeli co najmniej dwóch graczy stworzyło takie samo skojarzenie, każdy z nich otrzymuje za nie aż 2 punkty. Po odczytaniu wszystkich skojarzeń odwróćcie Płytki Słów i rozegrajcie drugą rundę dokładnie w taki sam sposób. Na końcu wygrywa gracz z największą liczbą punktów. Jeżeli jest remis, wygra ten z was, który będzie miał najwięcej Pasujących skojarzeń!

Atuty:

  • Szybka, kolorowa gra imprezowa, bazująca na rzutach kośćmi i przewidywaniu przeciwników;
  • Pięknie wykonane komponenty z customowymi kośćmi na czele, zaprojektowane przez Silly Jellie (Coatl);
  • Spora regrywalność dzięki dwóm zestawom Kości i Płytkom Słów.

2025-03-21 15:43:31
2025-03-21 15:43:31