Zamknij
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Do ustalenia
Razem (brutto)
Neony

Gra Księga zaklęć Rebel 12921

ANPL2-12921

3558380112921

246744

150,99 zł

Rebel

Brak

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Wyślij

Gra Księga zaklęć Rebel 12921

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
OCENY NIE SĄ WERYFIKOWANE Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Liczba oddanych głosów: 0

GRATIS OD 349 ZŁ

Najtańsza dostawa już od 13,49 zł

mapka typu dostawy

Płacisz po 45 dniach

twisto ikona

Zamów teraz a na zapłatę masz aż 45 dni

Jak to działa?

Przy płatności za zakupy wybierz płatność

i ciesz się zakupem

Zakupy są już Twoje, tak jak przy innych metodach płatności. Zapłać w późniejszym terminie
Więcej informacji TUTAJ

14 dni na zwrot

Konsumencie, na zwrot towaru masz aż 14 dni

Zaufane opinie

zaufane opinie

Posiadamy zaufane opinie

Gwarancja minimum

2 lata

Większość produktów posiada 2 letnią gwarancję producenta ale mamy również produkty z gwarancją nawet 6 letnią

Księga zaklęć
Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!

Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę!

Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.

Na czym to polega

  • Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu.
  • Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty.
  • Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele.
  • Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!

Dlaczego pokochasz tę grę

  • Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.
  • Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.
  • Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!

2025-03-21 14:13:00
2025-03-21 14:30:53